понеділок, 17 квітня 2017 р.

Бліц-тест для дітей від 3 до 5 років

БЛІЦ-ТЕСТ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІД 3 ДО 5 РОКІВ


Інструкція. Читаючи цей тест, позначайте ті риси, які характерні для вашої дитини. Потім підсумуйте результати кожної колонки та порівняйте те, що вийде. Як правило, одна з колонок має зібрати найбільшу кількість позначок, її назва і буде тим способом пізнан­ня, який найбільше відповідає здібностям (поведінці) Вашого дошкільника.
1. Спілкування
Коли моя дитина щось хоче сказати, то...
ГЛЯДАЧ
-      Говорить короткими реченнями, використовуючи найпростіші мовні звороти.
-      Говорить вельми спокійно.
-      Намагається спілкуватись за допомогою малюнків та зображень.
СЛУХАЧ
-      Говорить багато, використовує складні речення.
-      Переповідає казки у всіх подробицях.
-      Насолоджується бесідою.
ДІЯЧ
-   Використовує короткі речення, добираючи потрібні слова.
-   Намагається спілкуватись за допомогою рухів тіла та виразу обличчя, а не за допомогою слів.
-   Іноді розмовляє з неживими об’єктами.
2. Улюблені іграшки та проводження часу
Коли моя дитина грає сама, то...
ГЛЯДАЧ
-   Їй подобаються намистинки, кубики, головоломки та кольорові олівці. Вона любить дивитись кіно та телевізор.
-  Вона насолоджується малюванням, розфарбовуванням, якимись іншими мистецтвами та ремеслами.
СЛУХАЧ
-   Вона складає казки.
-   Вона любить книги, записи музики.
-   Їй подобається, коли їй читають.
ДІЯЧ
-   Вона любить грати на свіжому повітрі.
-   Вона захоплюється велосипедами та іншими колісними іграшками.
-   Вона любить постійно кудись дертися.
3. Рухові навички
Коли моя дитина починає рухатись, то...
ГЛЯДАЧ
-        Вона не дуже активна.
-        У своїх малюнках вона не може досягти схожості із зображува­ними предметами.
СЛУХАЧ
-        Вона віддає перевагу розмовам більше, ніж видам рухової ак­тивності.
-        Любить говорити про роботу, яку в цей момент виконує.
-        Розмовляє сама з собою під час малювання.
ДІЯЧ
-      Вона бігає, стрибає, пустує як може.
-      Віддає перевагу активним іграм більше, ніж настільним.
-   Вона ще не вміє добре малювати або писати друкованими літерами.
4. Суспільні навички
Коли моя дитина перебуває в оточенні інших дітей, то вона...
ГЛЯДАЧ
        -    Навіть у натовпі вона почувається самотньою.
        -    Не любить дотиків і тому намагається вибратись з натовпу.
-   Спочатку спостерігає і лише згодом може взяти участь у грі.
СЛУХАЧ
-      Легко залучається до розмови.
-      Іноді є провідною фігурою.
-      Бере на себе керівництво грою, побудованою за принципом «не навмисне».
ДІЯЧ
-             Дуже любить спілкуватись.
-             Насолоджується компанією.
-             Розповідає що-небудь за допомогою жестикуляції та дотиків.
5. Місце в групі
Коли моя дитина в дитячому садочку, то...
глядач
-       Їй подобається займатись індивідуальною діяльністю, наприклад, вирізувати та клеїти.
-       Вона віддає перевагу не участі, а спостереженню за іграми інших
-                Щоб почувати себе впевнено, їй потрібен час.
СЛУХАЧ
-        Їй подобається розмовляти перед усією групою.
-        Вона віддає перевагу груповим іграм перед індивідуальними.
-        Вона уважна і добре виконує вказівки.
ДІЯЧ
-        Вона любить активні групові ігри.
-        Вона нервує та почуває себе незручно під час роботи або у грі за столом.
-        Іноді вона дозволяє собі відволікатись та веде себе досить не­уважно.
6. Емоції
Коли моя дитина що-небудь почуває, то вона...
ГЛЯДАЧ
-        З хвилюванням виражає свої емоції.
-        Її лякають емоційні вибухи інших.
-        Зачаровано спостерігає за конфліктами.
СЛУХАЧ
-        Використовує назву своїх почуттів, типу «радість» або «горе».
-        Дуже голосиста та драматична.
-        Намагається вербально владнати розбіжності.
ДІЯЧ
-        Дуже вразлива.
-        Схильна до різких перепадів настрою,
-        Зараз вона сердиться, а за хвилину сміється.
-        Прагне схвалення, яке виражається за допомогою обійм, посмі­шок, похвал.
7. Пам’ять
Коли моя дитина вчиться, то...
ГЛЯДАЧ
-       Вона запам’ятовує будь-які дії краще тоді, коли за ними спос­терігає.
-       Вона швидко навчається розпізнавати кольори, числа та букви.
-  Вона вміє розпізнавати продукти та етикетки однотипних мага­зинів однієї фірми.
СЛУХАЧ
-     Вона щоденно збагачує свій словник.
-     Швидко запам’ятовує пісні та частівки.
-     Любить запитувати та відповідати на запитання.
ДІЯЧ
-         Вона наслідує ті дії, які бачить.
-         Найкраще запам’ятовує те, що спробувала робити.
-     Дуже уважна тоді, коли може грати активну роль під час уроку або фізичних вправ.
Злагодженість роботи психічних процесів дитини виявляється в результатах поведінки наших дітей. Ось чому наступна публікація буде присвячена психофізіології дитячої поведінки, де спробуємо розібратись в тому, що спонукає до її виявів у дитини, а також як уник­нути чи попередити її несподівані прояви.


Немає коментарів:

Дописати коментар